اخبار > رسالت خانواده و رسانه در پرورش فرزندان كارآفرين


رسالت خانواده و رسانه در پرورش فرزندان كارآفرين
.
چاپ
تعداد بازديد
200
تاريخ و ساعت خبر:
١٣:٤٩ - 1399/09/12

حجه الاسلام والمسلمین سيد حسين اسحاقي

قائم مقام معاون پژوهش در امور استان‌ها

 

چکیده
كارآفريني از محورهاي اصلي رشد و توسعه است و با توجه به كثرت نيروي جوان جامعه، يكي از دغدغه‌هاي اساسي در كشور، ايجاد اشتغال مولّد براي جوانان است كه بايد با برنامه‌ريزي دقيق، بستر لازم را براي كارآفريني و نوآوري آنان فراهم آورد. پس از خانواده و نهادهاي حكومتي، رسانه در تحقق اين رسالت خطير نقشي انكارناپذير، بر عهده دارد. فضاي مطلوب درون خانواده و همراهي رسانه اين امكان را به فرزندان مي‌دهد تا با گسست از عادت‌ها و باورهاي ناقص خود در پي تغيير انديشه و سپس عملكرد خود در روند كارآفريني و فعاليت‌ اقتصادي باشند. در كنار آن، كمك به توان‌مندسازي فرزندان با يادگيري فن‌آوري‌هاي جديد و افزايش مهارت‌افزايي در فرزندان نيز اهميت دارد كه با حضور والدين در كنار فرزندان براي را‌ه‌اندازي و اداره كسب و كار اقتصادي و آموزش‌هاي رسانه‌اي محقق مي‌شود.

در اين مقاله، نقش خانواده در نهادينه كردن فرهنگ كارآفريني و هدايت فرزندان در تعيين مسير شغلي، بررسي شده است که جهت مشاهده بر روی لینک زیر کلیک کنید

 

رسالت خانواده و رسانه در پرورش فرزندان كارآفرين

 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر:
 

خروج




  • سامانه و خدمات
  • ويژه ها

 

 

  • آخرين مطالب
  • پربازديدترين ها